JOCS TRADICIONALS, DANSES, CONTES I CANÇONS. Instruments tradicionals i joguines sonores de picar, rascar i bufar. - Des de 1981 -

dissabte, 4 de juliol del 2015

ISIL. SANT JOAN 2015. FESTA DE LES FALLES.

(Imatge de Daniel Vilarrubies)

Aquest Sant Joan ha estat ben especial:



L'Associació de Fallaires d'Isil em va fer entrega d'una preciosa escultura amb la figura d'un fallaire. Em van dir que era en reconeixement a la tasca que he anat fent a favor de les danses que es ballen a la festa i pels jocs que organitzem per als nens i nenes. Gràcies!, moltes gràcies!.
Em veu ben "enxampar". No ho esperava de cap manera i l'inesperat em va fer emocionar. (Les ulleres ho devien dissimular, però el plor em va acompanyar una bona estona).
El que he fet, ho he fet de grat. Ho he fet perquè he sentit l'escalf, la proximitat i l'amistat de moltes persones del poble. Amb el compromís i la implicació d'aquestes persones s'ha fet bona feina. Jo he fet sonar el flabiol, però les falles s'han de tallar, les taules s'han de parar i els pomets de flors s'han de collir. I per això calen moltes mans. Les meves fan anar els dits per fer sonar melodies, però tantes i tantes altres es troben per fer tasques importants, que m'agradaria dir ben fort, a tota la colla que comparteix veïnatge a Isil: Totes i tots us mereixeu un gran reconeixement !. Feu feina de la bona!. Felicitem-nos !.


Danses d'Isil: